måndag 1 juni 2009

long time no see

oh herregud, vågar inte ens kolla på datumet när jag skrev sist :o
i brist på inspiration och ork så har det väl blivit så. ska försöka komma igång igen nu tänkte jag, nu när skolan snart är slut så kanske jag kan hitta lite tid :D

som sagt, har bara 4 dagar kvar i skolan nu, varav 2 utav dom är lediga! helt sjukt vad tiden har gått fort. kommer knappt ihåg vad jag har gjort i år, eller jo... haha men fort har det gått! och eftersom vi är liiite bättre än alla andra så får vi sommarlov nu på fredag. sköönt. har dock hört att det ska vara +5 och regn? det hoppas vi inte stämmer, men det sista som lämnar en är ju hoppet.
måste också nämna att det blir en liten sång på avslutningen, som elina så fint uttryckte i sin blogg. hur hon kom in på mina bristande starkheter på att hålla gråten inne förstår jag inte... men men, det är väl sant antar jag. man kan ju hoppas att jag lyckas utan att fälla en tår.

ska lägga det allra sista krutet jag har kvar nu på min sista uppsats om EU. om jag blir klar ikväll slipper jag skolan imron, ett måste :D

sleep tight my friends <3

ciao

-

1 kommentar: