torsdag 11 juni 2009

ett måste

okej, jag har nu insett att det här med att blogga inte riktigt är min grej. orkar ju fan aldrig skriva haha! men bara för det så tänkte jag nu skriva världshistoriens tråkigaste inlägg bara för att matilda ska ha nånting att göra ikväll :) gud vad jag är sympatisk. *drar mig ännu en gång i mitt 3 meter långa skägg och ler nöjt*
(det är nog bara matilda som förstår mitt så kallade skämt där hehe)

nu ska jag inte plåga någon med mina trista rader längre. godnatt mina vänner.
jag tänkte tillslut avsluta med att litet rollspel som vi brukar roa oss med i mina kretsar när vi har tråkigt. eller ja, även när vi inte har tråkigt ;)

(spelar chack)
- det är jag som är döden. jag har kommit för att hämta dig. hoppa upp på min rygg.
(hoppar förskräckt upp)
- mot oändligheten och vidare...
(gallopperar iväg)

det var allt.

ciao!

1 kommentar:

  1. snurrar mustaschen mellan fingrarna och hummar medgivande.. den dör döden, han kan gallopera han!

    SvaraRadera